FAQs

Pressupostos

Pas 1 

Anar a Botiga i selecciona el/s producte/s que desitgis.  Un cop seleccionats, afegiu/los a la cistella de la compra.

Pas 2

Anar a la cistella de la compra i feu clic a Veure cistella. Tria entre cada producte si necessita instal·lació o no. A continuació, tria el tipus d’enviament, si cal.

Pas 3

Anar al quadre Dades del propietari i emplena les dades (nom i correu). Comprova que les dades són correctes i feu clic a Generar pressupost per desar-les.

Sí, si ho necessites pots suprimir i incloure productes del teu pressupost. També pots modificar el tipus d’enviament que necessita i incloure o suprimir la instal·lació.

Sí, sempre que facis un canvi en un pressupost existent serà com fer un nou pressupost. Per això, heu de tornar a emplenar les dades al quadre Dades del propietari i fer clic a Generar pressupost per desar-lo.

Sempre que s’accepti un pressupost cal fer el pas de passar-lo a comanda per poder fer la compra.

Aneu a Pressupost/Accions/Comprar. El producte s’afegirà a la cistella de compra i ja es pot finalitzar la compra. A continuació, heu d’emplenar les dades de facturació i adreça d’enviament per acabar-la. En fer clic a Ordre de comanda es generarà automàticament.

 

Sí, podeu canviar l’estat del pressupost de la següent manera: has d’anar a Pressupost i a Estat pots canviar-lo. Trobaràs , a la barra horitzontal, un desplegable amb tres opcions: rebutjada, pendent o acceptat.

Sí, pots suprimir un pressupost desat sempre que ho necessitis.

Comandes

Sí, pots fer una compra directa sense fer un pressupost sempre que ho necessitis.

Pas 1 

Anar a Botiga i selecciona el/s producte/s que desitgis i afegiu/los a la cistella de la compra.

Pas 2

Anar a la cistella de la compra i feu clic a Veure cistella. Tria entre cada producte si necessita instal·lació o no. A continuació, tria el tipus d’enviament, si cal.

Pas 3

Anar a Finalitzar clompra.

Pas 4

Emplena les dades (nom i correu) i clica a Realitzar comanda i es generaran automàticament.

Sí, pots seguir i comprovar l’estat de la teva comanda sempre que ho necessitis. A més, t’anirem informant, a través de diferents correus electrònics, dels diferents canvis d’estat que està passant la teva comanda.

Els estats pels quals passarà la teva comanda són els següents:

Autoritzar: La comanda està pendent d’autorització per part de Sozius per a la sortida del magatzem.

En Ruta: La comanda ja ha sortit del nostre magatzem cap a l’adreça de lliurament.

Lliurat: La comanda s’ha lliurat sense incidències.

No, no és possible suprimir una comanda. Succeeix així com una mesura de control i seguretat.

Sempre que no hi hagi disponibilitat d’un producte (per dificultats en el subministrament de productes o falta d’estoc) no procedirem a l’enviament de la comanda. Sempre que no es pugui subministrar un producte, s’avisarà al client.

Enviaments

Els ports sempre van a càrrec del client. Es cobrarà un únic port per adreça, independentment del nombre de productes que es comprin.

En el cas que en la mateixa comanda hi hagi un producte amb instal·lació contractada i un altre/s producte/s sense instal·lació i lliurament a domicili es carregarà l’enviament de l’article/s que no porti instal·lació i es lliurarà a l’adreça escollida. L’article amb instal·lació contractada el portarà l’instal·lador.

Sí, pots recollir la comanda a la botiga i aquesta opció disposa d’enviament gratuït. Cal comprovar quines botigues tenen aquesta opció disponible.

El termini de lliurament depèn de dos factors: la zona de lliurament i de l’horari de realització de la comanda. Habitualment, les comandes es lliuraran des de la sortida del producte del nostre magatzem en 24/48 hores en dies laborals.
El nostre magatzem logístic és l’encarregat de preparar i enviar les comandes. Totes les comandes rebudes abans de les 19h es preparen per al lliurament i sortida l’endemà hàbil.

Fem un exemple, si es fa una compra el dimarts a les 18:50 hores la comanda s’enviarà aquest mateix dimarts, de manera que es lliurarà entre dimecres i dijous (enviaments en 24/48 hores, de dilluns a divendres segons localitat).

Fem un exemple, si es fa una compra el dimarts a les 19:15 hores la comanda s’enviarà el dimecres, de manera que es lliurarà entre dijous i divendres (enviaments en 24/48 hores, de dilluns a divendres depenent de la localitat).

Sí, pots triar el dia de lliurament de la comanda sempre que ho necessitis, entre setmana. Cal deixar-ho reflectit en el moment de fer la comanda.

No és possible triar un termini de lliurament específic de la comanda, però si podràs triar la franja horària que millor s’adapti al teu horari. Pots reflectir-ho en la comanda. Les franges horàries a escollir són horari de matins de 9 a 15 hores o de tarda de 15 a 19 hores.

Si no s’indica una franja horària concreta, el transport podrà lliurar la comanda durant tot el dia segons la seva disponibilitat i ruta marcada.

Si en el moment del lliurament el client no es troba a l’adreça indicada per al seu lliurament, l’empresa de transport li deixarà un avís i es posarà en contacte amb el client per tal de programar el lliurament.

Instal·lació

No, els productes que requereixen instal·lació es beneficien de l’enviament gratuït.

El preu de la instal·lació es calcula automàticament quan es genera un pressupost o una comanda. Cal introduir la comarca i a la població on s’ha de realitzar la instal·lació per poder determinar el preu exacte.

 

El preu de la instal·lació Pac Estalvi Instal·lació es calcula automàticament quan es genera un pressupost o comanda. Cal entrar la comarca i la població on s’ha de fer la instal·lació per determinar el preu exacte.

  • Fixació dels equips en llocs adequats seguint les instruccions del manual d’instal·lació de la marca.
  • Connexió elèctrica a la caixa de derivació més propera (màxim 1,5m). Comprovació i explicació bàsica de funcionament.
  • Retirada de l’aparell substituït.
  • Qualsevol material o instal·lació addicional (no especificada anteriorment) es facturarà per separat.

 

  • Obres de paleta i treballs de fusteria per a la instal·lació de qualsevol aparell.
  • Qualsevol modificació sobre la connexió a la xarxa de gas. Modificació de la xemeneia d’evacuació.
  • Qualsevol material o instal·lació aliè necessari es facturarà per separat (cables, tubs, endolls, claus, etc.)
  • Talls i adaptacions de mobles de cuina.

 

Sí, totes les nostres instal·lacions disposen d’una garantia d’1 any des de la data d’instal·lació. Passat 6 mesos de garantia no inclou la mà d’obra ni els desplaçaments.

 

Sí, el trobaràs en Zona client/Arxiu, i està disponible tant en català com en castellà.

Pack Estalvi Instal·lació, funcionament i avantatges

Els Pacs Estalvi Instal·lació són un sistema d’estalvi per a comandes on s’inclou més d’un servei d’instal·lació. Les opcions disponibles pels Pacs Estalvi Instal·lació es poden trobar al desplegable de la botiga Pacs Estalvi Instal·lació.

 

Els Pacs Estalvi Instal·lació són especialment útils quan necessiteu instal·lar dos o tres electrodomèstics de cocció en una mateixa comanda. Gràcies als Pacs el cost de la instal·lació conjunta és més econòmic, si no, cal pagar la instal·lació individual de cada article.

 

Actualment disposem de 9 Pacs Estalvi Instal·lació. A la botiga trobaràs un desplegable amb totes les combinacions possibles que es poden triar.

 

Per seleccionar els productes associats als Pacs Estalvi Instal·lació, fes clic al Pacs Estalvi Instal·lació que necessites i, un cop dins, podràs seleccionar i adjuntar els productes que necessites. Per acabar, feu clic a Afegir cistella.

No, si has afegit un Pac Estalvi Instal·lació al teu pressupost ja no, és possible suprimir ni incloure articles. En cas que necessiteu modificar la selecció, heu de tornar a fer un Pac nou i afegir-lo al pressupost.

Factura

La factura es genera automàticament quan s’ha lliurat la comanda.

 

No és possible suprimir una factura.

 

Per saber en quin estat es troba una factura, anar a Factures/Estat i allà podràs comprovar-la, és a dir, saber si la factura està pendent de pagament o pagada.

 

 

En aquells casos en què hi hagi una factura pendent o una factura fora de termini, la comanda es podrà realitzar, però no es lliurarà fins que s’abona el deute pendent.

 

Formes de pagament

Actualment disposem de tres opcions de forma de pagament:

1.- Pagament mitjançant transferència bancària:

El client haurà de fer una transferència bancària al nostre compte per l’import del preu dels productes, serveis, instal·lacions i despeses de transport de les comandes acceptades i lliurades.
En el cas que s’hagi acordat un dia de pagament específic del mes s’efectuarà aquell dia. El retard en el pagament acordat comportarà la no acceptació de més comandes.

2.- Pagament mitjançant gir bancari:

Sozius Solutions S.L., és l’encarregat d’enviar mitjançant gir bancari, al compte del client, l’import total del preu dels productes, serveis, instal·lacions i despeses de transport de les comandes acceptades i lliurades.
En el cas que s’hagi acordat un dia de pagament específic del mes s’efectuarà aquell dia. El retard en el pagament acordat comportarà la no acceptació de més comandes.

2.- Pagament mitjançant targeta bancària:

El client pot triar el pagament amb targeta bancària, fent l’operació i el pagament en el moment d’efectuar la comanda.

 

 

 

No, cada client ha de triar una única forma de pagament.

 

 

Devolucions

Si en el moment del lliurament s’aprecia, de forma clara, visible i sense que s’hagi manipulat els embalatges d’enviament, que un producte té defectes causats per danys durant el transport, el client haurà de fer-lo constar i registrar-lo a l’albarà d’entrega i comunicar-ho a Sozius Solutions S.L., per correu electrònic (info@sozius.cat), dins de les 24 hores següents a la recepció de la comanda per poder instar la devolució del producte/s afectat/s i al reemborsament o substitució de l’article.

 

 

Si en el moment del lliurament s’aprecia, de forma clara, visible i sense que s’hagi manipulat els embalatges d’enviament, que hi ha un error o un cop a la mercaderia rebuda, el client haurà de fer-lo constar i registrar-lo a l’albarà d’entrega i comunicar-ho a Sozius Solutions S.L., per correu electrònic (info@sozius.cat), dins de les 24 hores següents a la recepció de la comanda per poder instar la devolució del producte/s afectat/s i al reemborsament o substitució de l’article.

 

 

Reemborsament

El reemborsament és una operació econòmica o comissió que rep la teva empresa per cada compra que faci.

 

 

El funcionament del reemborsament és molt senzill, la plataforma acumularà automàticament una quantitat de diners per cada compra realitzada. Al teu escriptori podràs veure l’import acumulat, que augmentarà cada vegada que compris.

 

 

El pagament és per transferència bancària el 31 de desembre de cada any, sempre que ens estiguis al corrent del pagament de les teves factures.

Sozius emetrà una factura d’abonament per al pagament del teu reembossament que et farà arribar per correu electrònic.

 

Lliurament a domicili i posada en marxa

Per poder efectuar l’entrega en el domicili d’un article són necessari els següents requisits:
Lliurament amb accés viable sense grua i sense desmuntar ni desembalatge del producte.
Lliurament de la mercaderia al domicili del client el dia i la franja horària acordada.
Desembalatge i inspecció d’electrodomèstics.
Eliminació dels embalatges de protecció i suports de transport.
Desbloqueig, anivellació i col·locació dels electrodomèstics.
Sempre que l’accés al lloc escollit pel client no requereixi treballs addicionals (desmuntatge de porta) o que el mobiliari impedeixi el normal l’accés.

 

Per poder efectuar la posada en marxa d’un article són necessari els següents requisits:
Les connexions a les preses d’aigua entrants, sortints i d’alimentació. (Sempre que sigui suficient el cablejat i les preses d’aigua i elèctriques compleixin amb la normativa, la instal·lació del client estigui adaptada i només utilitza els accessoris inclosos en el mateix producte.)
No es modifica ni s’amplia la instal·lació existent en el domicili.
La instal·lació existent ha de permetre la instal·lació sense fer modificacions.

 

 

Inclosos 

Frigorífics, congeladors, rentadores, assecadores, rentadora&assecadora i rentavaixelles.

No inclosos

Forn, Vitroceràmica, Campanes, Cuines, Calderes i Termos.

 

Per tal de fer la retirada de l’article substituït és necessari indicar-ho en el moment de fer la comanda. Cal indicar-ho en l’apartat notes de la comanda i així es procedirà a la retirada de l’article utilitzat i posterior lliurament en punt net autoritzat.

 

 

No es podrà dur a terme el servei de posada en marxa en els següents casos:

  • En cas d’incompatibilitats d’accessoris, no es durà a terme el muntatge.
  • Preses d’aigua de diferents mides a les disposades en els accessoris del producte.
  • Quan una ubicació del producte no es troba a una distància de les preses d’aigua i electricitat suficients per instal·lar-se amb els accessoris continguts en el mateix producte.
  • En el cas que s’hagi de desmuntar el producte per accedir a l’habitatge.
  • Si per dimensions del producte o de l’accés al domicili, s’ha de desembalar el producte per poder fer el lliurament al domicili, serà sota la responsabilitat i risc del consumidor, i Sozius Solutions S.L. no assumiria els danys que pogués causar al producte a causa de la necessitat de retirar l’embalatge i es realitzarà només prèvia acceptació/assumpció d’aquesta responsabilitat per part del consumidor.

 

 

Garantia

Sí, els productes catalogats com a nous i Outlet venuts per Sozius Solutions S.L. tenen, habitualment, un període de garantia de 2 anys, excepte els indicats pel mateix fabricant, des de la data de la factura per ser reparats o substituïts per un de similar en virtut de la Llei 23/2003, de 10 de Juliol, de Garanties en la Venda de Béns de Consum.

 

Les nostres instal·lacions disposen d’una garantia d’1 any des de la data d’instal·lació, passat 6 mesos la garantia no inclou ni la mà d’obra ni els desplaçaments.

 

 

Els recanvis tenen una garantia de 6 mesos, excepte els que el fabricant ofereix la seva pròpia garantia.

 

Pots fer ús de la garantia sempre que tinguis justificant de compra (factura o tiquet) i es compleixin els requisits del producte.

 

 

Queden excloses de la garantia les deficiències causades per negligència, cops, mal ús o manipulacions indegudes, connexió a la xarxa elèctrica diferent de la indicada en els manuals d’ús, instal·lació incorrecta no realitzada pel servei tècnic autoritzat, si escau, ni materials sotmesos a desgast per ús normal.

 

La garantia del fabricant perd el seu valor quan és modificant, alterant o substitueixen part de les dades de la factura o del justificant de compra.
Si es manipula o repara tant el número d’identificació com el mateix aparell garantit sense el coneixement del Servei Tècnic del fabricant.

Recanvis

Per demanar un recanvi has d’anar a la secció Recanvis i omplir el quadre d’informació que necessitem. Comprovarem la disponibilitat d’aquest recanvi i ens posarem en contacte amb el client en un termini de 24 hores.

 

 

Per descomptat, pots enviar-nos fotos de la peça a reemplaçar, del model d’electrodomèstics i el número de sèrie. Tenir aquestes fotos ens ajudarà a tenir tota la informació per resoldre el seu dubte al més aviat possible. El procés d’adjuntar les fotos és molt senzill i intuïtiu.

 

 

El número de sèrie d’un electrodomèstic és la fitxa tècnica del producte, ens proporciona informació tècnica bàsica sobre l’aparell (any de fabricació, model, codi de línia de muntatge, etc.). El trobem en forma d’adhesiu adherida a l’electrodomèstic.

 

Per localitzar el número de sèrie d’un electrodomèstic has d’anar a la secció Recanvis / T’ajudem a localitzar el número de sèrie del teu electrodomèstic. Allà et facilitem indicacions detallades per ajudar-te a trobar-lo.

 

 

Sempre que el producte estigui en estoc, trigarà aproximadament de 3 a 4 dies hàbils a arribar.

 

 

Sí, t’oferim una garantia de 6 mesos en recanvis. A més, alguns productes també tenen la garantia del fabricant.

 

Productes d’Outlet

Article amb defecte estètic

Els productes amb defecte estètic són productes amb petits danys estètics, com ara tares, petites ratllades o defectes en l’embalatge.

 

 

Tots els nostres productes amb defecte estètic estan senyalitzats i tenen especificat quin tipus de tara presenten.

 

 

Els danys estètics mai afectant el bon funcionament del producte, a més l’impacte visual en ells mai és significatiu.

 

Aquests gaudeixen de la mateixa garantia oficial del fabricant, inclosos tots els accessoris originals i manuals.

En la majoria dels casos disposes de garantia directament amb el fabricant. En qualsevol cas, si tens qualsevol dubte contacta amb nosaltres i t’ajudarem.

Article Reacondicionat

Els productes reacondicionats es caracteritzen per què procedeixen de devolucions comercials, normalment dins dels primers 14 dies de compra. Són productes d’ús mínim o inexistent.

 

Tots els nostres productes reacondicionats estan senyalitzats i tenen el seu origen especificat.

Tots aquests productes han estat revisats pel fabricant per garantir els estàndards de qualitat. En tots els casos el fabricant ha certificat el perfecte funcionament d’aquests.

Aquests gaudeixen de la mateixa garantia oficial del fabricant, inclosos tots els accessoris originals i manuals.

En la majoria dels casos disposes de garantia directament amb el fabricant. En qualsevol cas, si tens qualsevol dubte contacta amb nosaltres i t’ajudarem.

Article amb defecte en l’embalatge original

Els productes amb defecte en l’embalatge original són aquells que no es poden vendre a les botigues com a nous perquè el seu embalatge original ha estat danyat durant el transport, a la botiga o al magatzem i s’ha de lliurar en caixa neutra.

 

Tots els nostres productes amb defecte amb l’embalatge original estan senyalitzats.

Els danys a l’embalatge mai afecta el bon funcionament del producte.

Els productes amb defecte en l’embalatge original gaudeixen de la mateixa garantia oficial del fabricant, inclosos tots els accessoris originals i manuals d’un producte nou.

En la majoria dels casos disposes de garantia directament amb el fabricant. En qualsevol cas, si tens qualsevol dubte contacta amb nosaltres i t’ajudarem.

Abrir el chat
1
Hola
¿En qué podemos ayudarte?